Sportovní dopoledne plné sportovních disiplín na hřišti SK Ďáblice.
Oborové dny
Oborové dny jsou propojením praktické výuky „mimo školní lavice“ s nabytými teoretickými znalostmi během klasického vyučovacího procesu. V letošním školním roce nabízíme obory s tematikou geografie, umění, biologie, hospodářství, historie, techniky aj.
Žáci 6. až 9. ročníku si na začátku školního roku vybírají jeden z oborů vypsaných učiteli, který v průběhu čtyř dnů (dva v prvním pololetí a dva v pololetí druhém) navštěvují.
Výstupem projektu jsou u žáků 6. a 7. ročníku čtyři zprávy z oborových dnů, výstupem žáků 8. a 9. ročníku je oborová práce vytvořená na dané téma dle předem zadaných kritérií. Žáci devátých tříd oborové práce veřejně obhajují za využití prezentace na konci školního roku. Úspěšné práce se zařazují do fondu školní knihovny.
|
učitel vedoucí oboru |
název oboru |
stručná anotace |
poznámka |
|
1. |
Nosková Radka Vorel Tomáš |
Oborový miš maš |
Oborová všehochuť toho, co si společně naplánujeme… od sportu až třeba ke kultuře. |
|
|
2. |
Černohorský Viktor Kubelková Alena |
Praha v průběhu staletí |
Poznáme Prahu v různých uměleckých stylech. |
|
|
3. |
Rumlová Zdeňka |
Peču, pečeš, pečeme |
Zkusíme si upéct něco sladkého i slaného. |
|
|
4. |
Zemanová Lenka Besskó Tamás |
Gastronomie |
Poznáme a ochutnáme českou gastronomii. |
|
|
5. |
Jiří Zeman Mates Friedman |
Kam nás nohy zanesou |
Poznávání přírodních a kulturních krás Prahy a jejího okolí. Budeme hodně chodit (až 15 km). |
|
|
6 |
Jitka Stoklasová Petra Viltová |
Hranice umění |
Letos budeme zkoumat hranice umění. Co všechno je umění? Jaké může mít formy? Od klasického média obrazu po video, film, sochu, zvuk… |
|
|
7 |
Lukáš Miščík Petr Šíma |
Netradiční sporty |
Golf, Americky fotbal, Lakros, Baseball |
Lítačka nebo jízdenka na MHD, 200 – 300 Kč |
|
8 |
Simona Sedlářová Martin Mošnička |
Německé firmy prezentující se na českém trhu |
Návštěva muzea Trabant, Návštěva automobilových salónů: Porsche, Audi, Mercedes Benz, VW, módní průmysl, gastronomie, elektronické spotřebiče |
Vstupné do muzea, MHD, cukrárna |
|
9. |
Buchal Josef Dusová Věra |
Učitelem/učitelkou v mateřské škole |
Návštěva různých typů mateřských škol, nahlédnutí pod pokličku vzdělávacích programů, forem práce, vybavenosti učeben i mateřinkových zahrad. Vyzkoušení si přímé práce s dětmi. |
Jízdné MHD (ROPID) |